Я не хтів би писати про саму хворобу, бо це є скоріше об'єктом медицини, а хтів би писати про самого хворого і то в сенсі Христових слів. Бо Ісус сказав, що коли хтось щось зробить хворому, то зробить Йому. Ці слова були приводом для певного розуміння хворого як Самого Христа, ототожнення Ісуса і хворого.rnrnЯкщо ми привидимося до самого хворого, то можемо побачити мало спільного з Ісусом. Наврядчи слова “Я лагідний і сумирний серцем” можна віднести до усіх хворих. Дуже часто хворі є нетерпеливі, їм належить нарікання та розпач. Насправді дуже важко переносити свою хворобу і для того щоб це робити добре потрібні насправді чесноти терпеливості та смирення. При цьому пишучи слово чесноти я маю на увазі не стільки про певну рису доброго гумору та радості від того, що людина страждає, скільки про відкритість на благодать, спокійне розуміння того, що мені важко і не може це знести без Божої благодаті. Тому хворих можна занести у розряд важких людей. Те, що звичайна здорова людина може знести, прикрити якоюсь своєю силою та настроєм, може бути не можливим для людини хворої. І те на що здорова людина може просто не звернути увагу, те для людини хворої може стати насправді причиною розпачу, роздратування і нарікання.rnrnПро яке ж тоді ототожнення ми можемо говорити при тому, щоб співставляти хворого з Христом, згадуючи наведені слова? Я думаю, що мова йде скоріше про те яким знаком для інших може бути хвора людина. Про ту можливість, яку отримують люди — виявити свою любов, прихільсть і співчуття хворому. Бо він є справді потребуючий. І хоча інколи люди намагаються приховати цю свою слабкість, та дуже часто вони знаходяться у такому стані, що не відчувають жодних докорів сумління, коли протягають руку і просять про поміч.rnrnУ нашому світі, де діють взаємні домовленості; люди користаються грошима для того, щоб чинити свої справи, таке просте прохання про допомогу може багато кого здивувати. Я не скажу нічого нового, коли скажу що людина є звичайнісіньким егоїстом, а наші закони та права у суспільстві лише дозволяють утримувати цей поряд непорушним, тобто кожному бути цим егоїстом і при цьому виглядати поважним та справедливим. Право власності, право сили, право купівлі та продажу. Усі ці слова лише допомагають утримувати цей порядок, у якому кожний являє себе як егоїст.rnrnМоже тому найбільшим виправданням дуже часто є слова, промова про те, що я нічого погано не вчинив. А Христос коли розповідає про суд, говорить про те, що ми не вчинили. Бо ті були відкинути, тому що просто не допомогли. А не тому, що щось зробили погане. Так само і багач у притчі про Лазаря осуджений на вічні муки не через те, що робив щось погане, а через те, що не допоміг потребуючому, якій знаходився так близько коло нього. У цій притчі Ісус говорить, що для осудження було достатньо “Мойсея та пророків”. Про що ми можемо головне сказати про Мойсея — те, що він явив Бога, як Милосердного. Як Того, Хто любить і спасає. Саме це благодіяння зі сторони Бога мало привести євреїв до розуміння того, що саме треба робити. Якщо наш Бог Такий, то саме такими треба бути. Про що говорили пророки? Що не можна задовільнитися лише зовнішньою стороною. Кожне діяння має бути проникнуте внутрішнім духом, духом любові. Не можна бути вгодним Богу якщо лише зовнішньо виконувати усі приписи, а внутрішньо бути далеким від Нього.rnrnСвяті зрозуміли це в дуже простий спосіб. Вони пішли і почали робити добрі справи для своїх братів. Їхнє життя було служінням. Тому ідея християнської моделі життя полягає в тому, щоб служити іншим, а не собі. Це дуже прості слова, які сказав Христос на Останній Вечері — любіть, як Я вас полюбив. Ви бачили приклад, чиніть і ви так само.rnrnТому саме таке особливе місце у проповіді Христа та Його діяннях зайняли люди хворі та потребуючі. Християнство ніколи у своїй суті не було релігією багатіїв. Якщо добре придивитися до Святого Письма, то там буде багато прикрих слів щодо багатих. Мені дуже дивно, що їх опускають протестанти і вбачають ідеал у тому, щоб бути багатим, мати багато грошей і жодних проблем. У християнство у своїй суті завжди було бідним. Ця бідність не полягала у тому, щоб зректися грошей, бо вони зло. А тому, щоб наслідувати Христа, Якій заради нас, бувши багатим, став бідним. Це просте прагнення відкинути усе для того, щоб бути лише з Христом.rnrnАле хворий є бідний у трохи іншій площині. Він може мати багато грошей, однак йому брак здоров'я. Він не має того самого головного що потрібно для життя: сили. Хвороба може відібрати життя, але найчастіше вона відбирає радість, охоту та приносить біль, втомленість від життя. Потребуючий стоїть у такій позиції, що не має можливості щось чинити, він потребує іншого. Йому треба подати води, ліки, та і просто підтримати на дусі. Головне, що вражається при хворобі — це дух. Людина заслабши тілом, дуже часто просто не хоче жити, а їй не стільки треба просто жити, скільки ще й боротися за своє життя, перемагати труднощі та болі, зносити їх. Людина у хворобі дуже сильно потребує допомоги.rnrnАле я не думаю, що Христос саме цим користувався розумінням хворої людини, коли наказував їм допомагати. Бо якщо добре придивитися, то усі ми є потребуючі. Навіть багачу, якій усе має може бракувати ще однієї яхти чи ще одного золотого батона. Я думаю єдина причина чому нас Ісус заохочує до того, щоб ми любили і допомагали хворим у тому, що хворі дають нам можливість це робити.rnrnОт спробуйте, підійдіть з квіткою до простої дівчини на зупинці і побачите, як вона буде здивована вашим вчинком і навіть відкине цю квітку, бо буде вважати, що ви хоче її якось використати. Натомість хворі просто потребують. Вони не будуть довго ввагатися, коли ви їм щось запропонуєте. А тим більше будуть вам вдячні, коли після того як вони щось попросять, ви їм це зробите.rnrnЯк бачимо Христос нас не закликає любити увесь світ і спотворювати життя своїх ближніх “своє любов'ю”. він говорить нам любити тих, хто від нас вимагає цієї любові. Він говорить нам йдіть до тих, які тебе чекають. Допомагай тим, хто просить. Роби добро, яке дійсно треба, а не те, яке тобі тільки хочеться. У цьому справжня любов, її правдива цінність.rnrnАле тут ми стикаємося з іншою проблемою. Хворі часто є невдячні. Якщо вони просять, то можуть сприймати як належне те, що ти їм робиш. І тоді справді цей акт, вчинок любові є безкорисним. Я щось роблю, а нічого не отримую взамін. Моя природа бунтує. Я не хочу робити просто так, нічого не отримуючи. Вже не я хочу використати інших, а інші хочуть використати мене. А цього я прагну уникнути. Я ладен любити, але лише якщо мене будуть любити взамін. Готовий допомогти, якщо і мені потім прийдуть на допомогу. А з хворими так не вийде . Вони нічого не дадуть, бо не можуть. І ось тому Христос і говорить що така любов до них є любов'ю до Нього. Ти хочеш щось отримати, добре, але отримаєш це на Небесах, а не тут. Лише вкладаючи у те, що тут тобі не принесе ніякої користі ти матимеш нагороду на Небі.
Дорогие читатели! Не скупитесь на ваши отзывы,
замечания, рецензии, пожелания авторам. И не забудьте дать
оценку произведению, которое вы прочитали - это помогает авторам
совершенствовать свои творческие способности
Иисус мог исцелять лишь только тех людей, от которых в своем бессилии это сделать отвернулся сей мир с его возможностями. Они пришли душой к пониманию того, что только так душа и тело могут спастись. Иисус исполнял дела на земле по слову Божьему, не своевольничая. Именно такое соединение небес и земли дает эффект истинного исцеления.
Попы всех закопают. - Валерий Бартахов Подобно будет Царство Небесное десяти девам, которые, взяв светильники свои, вышли навстречу жениху. Из них пять было мудрых и пять неразумных. Неразумные, взяв светильники свои, не взяли с собою масла (Духа). Мудрые же, вместе со светильниками своими, взяли масла в сосудах своих. И как жених замедлил, то задремали все и уснули. Но в полночь раздался крик: вот, жених идет, выходите навстречу ему. Тогда встали все девы те и поправили светильники свои. Неразумные же сказали мудрым: дайте нам вашего масла, потому что светильники наши гаснут. А мудрые отвечали: чтобы не случилось недостатка и у нас и у вас, пойдите лучше к продающим и купите себе. Когда же пошли они покупать, пришел жених, и готовые вошли с ним на брачный пир, и двери затворились Матф.25:1-10.
Бог есть Дух, сотворивший вселенную и все, что в ней: Будучи Господом неба и земли, ОН в рукотворных храмах НЕ живет (Деян.17:24).
Взыщите Господа и силы Его для себя, ищите непрестанно лица Его1Пар.16:11 Пс.104:4; Все священники должны освящать не других, а себя. Господь ещё через Моисея дал повеления священникам: Освящайте себя и будьте святы.… Соблюдайте постановления Мои и их исполняйте, ибо Я Господь, освящающий вас (Лев.20:6-8; Тит.2:14;1Тим.1:15; Рим.11:27;Откр.5:9,10;Откр.1:5; Матф.20:28; Матф.1:2; Евр.9:14; Гал.3:13,14; Иез.36:25,26).
Иез.20:19 Я Господь Бог ваш: по Моим заповедям поступайте, и Мои уставы соблюдайте, и исполняйте их.
Иисус предупредил: Дом Мой домом молитвы назовётся для ВСЕХ народов: – Ибо первосвященники, избранные не Богом, а человеками вначале храмы, а теперь и церкви сделали международными и непригодными для служения Богу: Вертепом разбойников сделали их (Мар.11:17 Иер.7:11 Иоан.2:16 Лук.19:46).
(1Кор.3:16): Разве не знаете, что вы храм Божий, и Дух Божий живет в человеке? (1Кор.6:19): Не знаете ли, что душа человека Духом Святым побеждает всякий грех и смерть: Ибо Дух животворит (Иоан.6:63). Христос уже 2000 лет желающих крестит Духом Святым: А ученики Христа постоянно исполняются радостью и Духа Святого (Деян.4:31; Деян.2:4; Деян.13:52). Нам дал Господь Бог воскресшего из смерти Христа. (1Тим.2:5): Ибо един Бог, ЕДИН И ПОСРЕДНИК между Богом и человеками, Человек Христос Иисус, Который отдал Себя для искупления всех:
(Лев 24.11-16;Втор.28:58-61; Иов 2.9).. (Еф.4:30): И не оскорбляйте Святого Духа, Которым вы запечатлены в день искупления. Кто будет хулить Духа Святого, тому не будет прощения вовек, но подлежит он вечному осуждению. (Мар. 3:28-29; 1Иоан. 5.16).
Церковная ритуальная служба в православии названа «Воскресение», что есть богохульство и насмешка над ВОСКРЕСЕНИЕМ Господа нашего, которое совершилось Духом Святым и внесено в календари мира седьмым днём недели (1Тим 1.20; Отк.13:1,5).
К мертвому никто из священников не должен подходить, чтобы не сделаться нечистым Иез.44:25; Лев.21:1,11; Чис.19:14,16. НЕЧИСТЫЙ – Не честный, распространяет обман. Не чистая совесть. Нечистая сила – злые духи, бесы, черти, колдуны. Интернет предлагает 406 349 страниц сайтов для тех, кто пожелает участвовать в отпевании, оправдании, или освобождение от грехов умёрших. - Это завлекает многих к общению с мёртвыми душами: И даёт возможность бесам вселяться в тела их (Втор.32:17, 18; Пс.105:37; Лук.8:27,28; Мар.5:3,5). (Лев.20:27): Мужчина ли или женщина, если будут они вызывать мертвых или волхвовать, да будут преданы смерти: Дух же ясно говорит, что в последние времена отступят некоторые от веры, внимая духам обольстителям и учениям бесовским (1Тим.4:1).
Служители международных церквей сами себя назначили «спасителями» живых и умерших. При этом тела свои сделали жилищем бесов и пристанищем всякому нечистому духу. (Откр.18:2). И творят великие знамения, так что и огонь уже в наше время пред людьми низводят на землю (Отк.13:13).
Ученик сказал Ему: Господи! позволь мне прежде пойти и похоронить отца моего Матф.8:21. Но Иисус сказал ему: Иди за Мною, и предоставь мертвым погребать своих мертвецов (Матф.8:22). - Кто хоронит или отпевает мертвых, ещё не рождён для Христа и для спасения Его: Предоставь мертвым погребать своих мертвецов, а ты иди и БЛАГОВЕСТВУЙ (рассказывай) о Царствии Божьем Лук.9:60.
Покажите Мне монету, которой платится подать. Они принесли Ему динарий. И говорит им: чье это изображение и надпись? Говорят Ему: Кесаревы. Тогда говорит им: итак отдавайте кесарю подать, а ДУША да вернётся к Богу Отцу Матф.22:19-21. Уклоняясь от уплаты налога, «священники» лишают вдов сирот, инвалидов - пенсии или урезают их Матф.23:14 Лук.20:47. Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что оставили важнейшее в законе: суд, милость и веру Матф.23:23: - иерей Георгий пренебрег судом и стал лицемером, как книжники и фарисеи. Горе вам, книжники и фарисеи, лицемеры, что стремитесь к окрашенным гробам, которые снаружи кажутся красивыми, а внутри полны костей мертвых и всякой нечистоты Матф.23:27:
Раскрытие нечестий служителей православия в цивильной газете «Попы всех закопают» есть ЗНАМЕНИЕ от Бога Отца в радость честных верующих.- Ибо написано: Не будет зла и вреда там, где истина Божья, ибо земля будет наполнена ведением Господа, как воды наполняют море (Ис.11:9 Авв.2:14). Служителями церкви международной устроено зрелище 28 июля 2011 года. Насильно безумно и подсудно полоскали, как тряпку после стирки, детей в воде в день крещения Руси. Так устроители зрелища на глазах всего мира пренебрегли заповеди Господа (Мар.10:14,15; Матф.18:10, 14, 6; Лук.18:16) и детей сделали нечистыми: Ведь дети только в одном случаи освящаются, когда они живут с верующим отцом или матерью верующей: Когда неверующий муж освящается женою верующею, или жена неверующая освящается мужем верующим. Иначе дети ваши были бы нечисты, а теперь святы (1Кор.7:14). Духом Святым очистим наши души (1Пет.1:22). Не вода грех омывает, а вера в Господа Христа очищает сердца (Деян.15:9). Устроители зрелищ, не зная этого, своим крещением нарушили у ДЕТЕЙ развитие свободной совести: Поэтому взрослые, кто водой был крещён в детстве, думают и говорят несуразно: «Мне не нужен Бог, так как я в детстве крещен!».– Пусть же неправедный еще делает неправду: Нечистый пусть еще сквернится: Праведный да творит правду еще, и святой да ОСВЯЩАЕТ СЕБЯ еще (Откр.22:11). Не преклоняйтесь под чужое ярмо с неверными, ибо какое общение праведности с беззаконием? Что общего у света со тьмою? Какое согласие между Христом и антихристом? Или какое соучастие верного с неверным? Какая совместность храма Божьего с идолами? Ибо вы храм Бога живого, как сказал Бог: Вселюсь в сердца по молитвам их, и буду ходить в них, и буду их Богом, и они будут Моим народом. И потому выйдите из среды церквей международных, говорит Господь, и не прикасайтесь к нечистому; Я приму вас (2Кор.6:14-17). Дух Божий создал меня, и дыхание Вседержителя дало мне жизнь Иов.33:4. И создал Господь Бог человека из праха земного, и в лице его
вдунул дыхание жизни, и стал человек душою живою Быт.2:7.Слова, которые говорю Я вам, суть дух и жизнь Иоан.6:63; Рим.8:6; Гал.6:8